Autocad Farsi Editor

ویرایش 4.00:

نسخه نهایی ادیتور فارسی اتوکد آماده شده که امکان نوشتن با فونتهای IPT به آن اضافه شده است

همچنین امکان قفل شدن استایل و سایز جدید برای همه انتخابها اضافه شده است

دو فایل ضمیمه را در داخل مسیر اصلی برنامه اتوکد کپی کنید برای اجرا تنها دستور fe را در command تایپ کنید برنامه اتوماتیک لود شده و آماده اجراست

برای دانلود ویرایش 4.00  اینجا را کلیک کنید

ویرایش 3.4 با تغییرات زیر را دانلود کنید:

1- اشکالی که در ارتباط آیکون با ماکرو بود برطرف گردید

2- یک فایل به نام acad.lsp بهمراه فایل ماکرو وجود دارد که آنرا نیز به همراه ماکرو در شاخه اصلی اتوکد کپی کنید ولی اگر قبلا فایل Acad.lsp  در فولدر فوق وجود دارد با یک تکست ایدتور مانند نوت پد محتویات فایل acad.lsp دانلودی را به انتهای فایل موجود اضافه کنید.

حالا با دستور کامنت fe  ماکرو اتوماتیک اجرا  می شود و همچنین با بالا آمدن اتوکد برنامه بصورت اتوماتیک لود می شود

دانلود برنامه ادیتور فارسی اتوکد ویرایش 3.30

قابلیت تبدیل فونتهای چاپی 2 (در نقشه های سازمان نقشه برداری ) به چاپی یا نسخ و ادیت آنها – ساپورت نیم فاصله

3.20:حرف «:» اصلاح گردید

3.10:کشیدگی تصحیح گردید با استفاده از شیفت و علامت منفی

نحوه استفاده

فايل را بعد از دانلود در شاخه اصلي اتوكد كپي كنيد وسپس در منوي

tools>load aplication

آنرا لود كرده و در منوي

tools> macro

آنرا اجرا كنيد در اين حالت يك آيكون به ليست آيكون هاي شما اضافه مي شود كه هر بار كليك آن ماكرو خود به خود اجرا مي شود

ابتدا یک style با فونت مورد نظر ایجاد می کنیم سپس با دستور text  یک نوشته را می نویسیم بعد ماکرو را اجرا می کنیم و نوشته را انتخاب می کنیم حالا می توانیم آنرا ادیت کرده و یا فارسی کنیم

فارسی نویسی در نرم افزارهای مختلف همیشه با محدودیت هایی مواجه بوده است . ساختار نوشتار فارسی یا عربی چندین اختلاف اساسی با لاتین دارد . نوشتار فارسی راست به چپ میباشد و حروف فارسی به هم چسبیده میشود و این بهم چسبیدگی مشکل اساسی نوشتار فارسی در برنامه هایی است که برای زبان لاتین نوشته شده اند . مثلا حرف «ک» در ابتدای یک کلمه بصورت «كب» نوشته میشود در وسط یک کلمه بصورت «بکب » و در انتهای یک کلمه به صورت «بک» و بصورت تنها به شکل «ک» نوشته میشود ، يعنی اینکه برنامه ای گرافیکی همانند اتوکد که فونتها را بر روی نقشه ترسیم میکند بایستی چهار حالت فوق را برای یک حرف درنظر بگیرد ، در حالی که برای حروف لاتین ما تنها 2 حالت حروف بزرگ و کوچک را داریم .

شرکت مایکروسافت با تعریف استاندارد یونیکد ، ساختار و نوشتارها به زبانهای مختلف را در سیستم عامل ویندوز گنجاند و با معرفي فونتهای TrueType استفاده از زبانهای مختلف در برنامه های گوناگونی مانند office و همچنین در سطح وب را ميسر كرد . متاسفانه نرم افزار اتوکد از فونتهای با پسوند shx استفاده میکند و این ساختار تا کنون وارد فونتهای shx نشده است.

در دهه هفتاد فونتهای فارسی با ساختار shx طراحی شدند و برنامه های لیسپ برای استفاده از این فونتها نوشته شد که معروف ترین آنها لیسپ های kateb.lsp و farsi.lsp میباشد . با استفاده از این برنامه ها جملات فارسی بر روی نقشه های dwg قرار گرفت . ولی استفاه از این لیسپ ها جاده یک طرفه ای بود که معادل فارسی کلید های فشرده شده را تشخیص میداد و با توجه به حروف قبلی و بعدی یکی از چهار نوع شکل یک حرف را در کلمه میگنجاند حال اگر نیاز به ادیت نوشته قبلی بود راه حلی بجز نوشتن از ابتدا وجود نداشت .

ماکرو Farsi Editor for Autocad برنامه ای است که به زبان ویژوال بیسیک نوشته شده است. اين برنامه نوشته های فارسی در محیط اتوکد را خوانده و به فرمت یونیکد تبديل میکند و سپس آنرا در پنجره ای نشان میدهد. حال هر تغییری که نیاز باشد میتوان در نوشته داد و دوباره به فرمت اولیه بازگرداند.

در طراحی فونتهای shx فارسی دو نوع ساختار رعایت شده یکی فونتهای sade.shx , chapi.shx و دیگری naskh.shx , tahrir.shx میباشد. این ماکرو هردوی این ساختارها را پشتیبانی نموده و برنامه میتواند ورودی را از یک ساختار تحویل گرفته و با همان ساختار یا ساختار دیگر تحویل نماید از امکانات دیگر برنامه اینکه قابلیت انتخاب همزمان چندین نوشته را داشته و ادیت آنها را به صورت جداگانه انجام میدهد و دیگر اینکه میتوان style و ارتفاع نوشته ها را در این برنامه همزمان با تغییر در متن تغییر داد.

امیدوارم دوستانی که از نوشته های فارسی در اتوکد استفاده مینمایند از این برنامه لذت ببرند.

برنامه ليسپ كاتب و ساده و همچنين فونتهاي فارسي براي اتوكد در اينجا قابل دانلود است

فونتهاي فارسي براي ويندوز نيز در اينجا قابل دانلود است

خوشحال خواهم شد نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهبود این برنامه ارائه فرماييد

77 responses

12 08 2008
16 08 2008
میثم پوراحمدی

سلام! از اطلاعات خوبتان ممنونم.
هنوز از فارسی نویستان استفاده نکرده ام، به هر حال ممنون.

14 09 2008
حسین منتها

با تشکر از مدیریت محترم سایت بابت زحمات زیاد و اطلاعات مفید ایشان
من هنوز موفق به دانلود آنالیز فهرست ابنیه و برق نشدم موقع دانلود کردن خطا میده نمی دونم مشکل از منه یا از سایت لطفا» راهنمایی کنید با تشکر
======================================================================

اگر اتصال شما دایل آپ باشد با توجه به اینکه فایل برای این نوع اتصال سنگین است احتمالا قطع می شود
با کلیک راست بر روی لینک save as را انتخاب کنید در این حالت بدون باز شدن فایل دانلود می شود

21 10 2008
حسين

سلام ،خسته نباشيد
توضيحات جالبي بودازفارسي نويسي دراتوكد.
من برنامه راهمانطور كه فرموديد نصب كردم،ولي موقع ويرايش متن فارسي بعداز ويرايش متن بهم ميريزه علتش چيه؟

26 10 2008
ایوب

واقعاً از شما ممنونم امیدوارم همیشه موفق باشید

15 11 2008
میثم نوری

سلام. خسته نباشید. دست شما بابت همه فایل هایی که میذارین ممنون. یا علی

22 11 2008
سید مهران مدنی

دستتون درد نکنه ممنون از این همه لطف و مرحمت دوستان .

9 03 2009
وحید

با سلام و تشکر از نرم افزار بسیار مفید ادیتور فارسی اتوکد:
1- ویرایش متون با این برنامه، پارامترهای Justify و Backwards آنها را تغییر میدهد که البته اغلب مشخص نیست ولی عباراتی که بصورت Middle نوشته شده اند تغییر مکان می‌دهند.
2- آیا امکان ارائه برنامه بصورت یک تابع یا کتابخانه (برای استفاده در برنامه‌های خود) وجود خواهد داشت؟
==========================
درصورتی که فقط نوشته را ادیت کنید و نوع آن را تغییر ندهید هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد اما اگر نوع فونت آنرا تغییر دهید مخصوصا به IPT تغییر دهید ممکن است محل نوشته تغییر کند. خیلی سعس کردم این مشکل را حل کنم ولی نشد

18 03 2009
وحید

با سلام مجدد در مورد نوشته قبلی من که زحمت کشیده و پاسخ دادید، من یک فایل dwg برای شما ایمیل میکنم که متنی را با ادیتور فارسی انتخاب کرده و بدون هیچ تغییری در آن کلید Change را زده ام و متن از محل خود جابجا شده است و علت هم تغییر وضعیت Justify آن از Middle به Left است. ممنون

15 04 2009
حامد

سلام. ماکرو بسیار کارآمدیه. تنها اشکالش عدم تطبیق در جابجایی بین دو کامپیوتر و یا دو ورژن خاص میباشد. به این صورت که اگر روی سیستمی که مثلا روی فارسی ست شده است فایل را ذخیره کنید و بعد روی سیستمی که بدون تغییر است با یک ورژن دیگر کد، معمولا بین 2006 و 2009 و یا 2008 با اکثر ورژن ها این مشکل پیش خواهد آمد.

23 04 2009
حمید

ممنون . خیلی .

12 05 2009
حمید

آقا سلام
برنامه بسیار جالب و بدرد بخوریه
مطمئنا وقت زیادی برای تهیه این برنامه صرف کردی واقعا خسته نباشی

13 05 2009
روزبه نواده

سلام،
لطفا بیشتر توضیح بدید. من این برنامه رو دانلود کردم و در فولدر اتوکد قرار دادم، اجرا هم کردم ولی این پنجره ای که عکسشو روی سایت گذاشتید اجرا نمیشه.
با سپاس

13 05 2009
علي اصغري

ابتدا یک style با فونت مورد نظر ایجاد می کنیم سپس با دستور text یک نوشته را می نویسیم بعد ماکرو را اجرا می کنیم و نوشته را انتخاب می کنیم حالا می توانیم آنرا ادیت کرده و یا فارسی کنیم

17 05 2009
بابک

با تشکر .

12 07 2009
محمد دهقان

زحماتی که کشیده اید بسیار عالی و کاربردی است. ممنون و انشا… همیشه موفق باشید.

14 10 2009
Vakef

سلام
مهندس اصغری عزیز یک پیشنهاد داشتم
لطفا در ویرایش بعدی امکان اینتر و رفتن از یک خط به خط دوم را اضافه کنید.
در حال حاضر متن در یک سطر نوشته می شود .
منظور من این است که در همان صفحه ویرایشگر بتوان چند سطر را با هم داشت .
مثل پاراگراف !
با تشکر از برنامه بسیار مفیدتون
موفق باشید .

16 10 2009
علي اصغري

دوست گرامی چون ما از دستور تکست استفاده می کنیم امکان اینکه نوشته بصورت پاراگرافی داشته باشیم امکان پذیر نیست

1 11 2009
دنی

آقا دمت گرم . ولی این کارا قدیمی شده و روی ویندوز های جدید جواب گو نیست . لطفا به روز باشید دوست عزیز . به درد ما که ویندوز 7 دریم یا ویستا یا xp sp3 نمی خوره . لطفا آموزش استفاده رو کامل بزارید شاید من اشتباه می کنم . در نتیجه من که به کارم نیومد . مرسی .

1 11 2009
علي اصغري

یه زحمتی بکش شما جدیدشو بنویش تا ما هم استفاده کنیم

12 03 2010
بابک

با تشکر از برنامه خوب شما
یک قابلیت بسیار جالبی که برنامه شما داره تبدیل متنهای نوشته شده توسط فونتهای shx به فونت ویندوزه (حداقل برای چند فونت گویا کار میکنه)
سوالی که من داشتم اینه آیا امکان این هست که این کار رو گسترش داد و کاری کرد که بشه هر فونت shx ی رو به فونت ویندوز تبدیل کرد؟
مثلا ما نوشته ای با فونت mudir.shx یا shiraz.shx یا nazanin.shx داریم(این فونتها رو گفتم چون در فایلهای استاندارد سازمان نقشه برداری از اونها زیاد استفاده میشه) و بشه اونا رو به فونت ویندوز مثلا arial تبدیل کرد .
و دیگر اینکه آیا امکانش هست همین کار رو بصورت یکدفعه روی تعداد زیادی نوشته انجام داد و لازم نباشه تک تک اونها رو انتخاب کنیم ؟

13 03 2010
علي اصغري

اگر بتوانید تک تک کارکترهای این فونتها را (کد اسکی) آنها با کد یونیکد معادل آن پیدا کنید و در یک فایل اکسل برایم بفرستید احتمالا بتوانم آنرا در برنامه بگنجانم

13 03 2010
بابک

من دقیقا متوجه منظور شما نشدم.
شما حتما برای فونتهای داخل برنامه مثلا نسخ همین کاری که گفتین رو انجام دادین . اگر امکانش هست یه نمونه از همون فایل اکسلی که گفتین رو برام بفرستین یا همینجا قرار بدین تا من دقیقا مثل اون عمل کنم .
فکر کنم اگر این فونتها رو هم وارد برنامه کنین برنامه کاملی خواهد شد.
بی صبرانه منتظر هستم.
با تشکر دوباره

14 03 2010
علي اصغري

چون فونتهای shx برای خروف لاتین است برای فارسی سازی هر حرف تقریبا دارای چهار شکل می باشد. بنابراین برای هر حرف فارسی از 4 کاراکتر انگلیسی استفاده شده است . حال باید معادل فارسی حروف انگلیسی را پیدا کرد . چون برای کد های انگلیسی از کد 1 تا 256 استفاده شده است ما باید بررسی کنیم مثلا برای کد 100 ‍چه حرف فارسی آمده است. بهترین راه در دستور text اتوکد درعوض حرف از کد به عنوان نوشته استفاده کرد با استفاده از کلید میان بر Alt+0100 کد 100 را تایپ می کنیم و بعد می بینیم که چه حرفی می باشد

14 03 2010
بابک

پس من باید از شماره 1 تا 255 در اتوکد در دستور تکست Alt+01 تا Alt+0255 را وارد کنم و ببینم با آن فونت و استایل مربوط به آن فونت خاص چه حرفی وارد میشه. بعد اون حرف خاص و شماره مربوط به اونو توی یک فایل اکسل قرار بدم و برای شما بفرستم . درسته؟

15 03 2010
علي اصغري

کاملا درسته

3 04 2010
بابک

با سلام
فایل اکسل پیوست حاوی کد اسکی فونتهای مورد نظر است . فقط دو نکته
1- کاراکتر بعضی از شماره کد ها خالی بوده و بعضی ها هم کاراکتری ناخوانا میباشد( یک مربع) که جزو حروف نیست برای همین من جای اونها رو هم خالی گذاشتم ولی شماره مربوط به همه حروف و اعداد کامل است
2- من از فونت Bnazanin توی این فایل اکسل استفاده کردم . برای اینکه مشکلی در مشاهده کاراکتر ها نداشته باشین اون فونت رو هم پیوست کردم
http://rapidshare.com/files/371629369/code.rar.html

12 04 2010
بابک

سلام جناب مهندس
وقت کردین به این فایلی که فرستادم نگاهی بندازین یا نه؟

17 04 2010
علي اصغري

آقا بابک با تشکر از فایلی که فرستادین لطفا فونت اتوکدش رو هم بفرستین

18 04 2010
6 06 2010
وحید

سلام، اگه بخواهیم تمام فونت‌های (نسخ) در یک نقشه را به فونت‌های ویندوز تبدیل کنیم، با این برنامه امکان این کار وجود دارد؟

23 07 2010
پويا آرماني

من كه نتونستم . هنوز برام ابهام داره آيا اين اديتور جايگزين كاتب مي تونه باشه ؟؟؟ يك
دو اينكه اگه در محيط اتوكد 2004 من با IPT نوشته‌اي داشته باشم وقتي در محيط 2007 باز مي كنم به هم مي ريزه چي كار مي تونم بكنم كه به هم نريزه ؟؟

24 07 2010
علي اصغري

کاملا می تونه جایگزین کاتب بشه احتمالا شما فونت ها را در اتوکد 2007 نصب نکردین

25 07 2010
فرزاد

سلام و خسته نباشید ممنون از تمام فایت هایی که میزازید مخصوصا فهرست بها متشکرم

30 08 2010
حسنعلي مهديه

با سلام
من مي خوام نوشته هاي cad كه با kateb يا ipt نوشته شده رو تبديل به يه mtext كه با فونت ويندوزه مثله Arial بكنم تا بتونم تو محيط GIS نوشته ها رو بخونم كسي مي تونه كمكم كنه؟

31 08 2010
علي اصغري

از دستور TXT2MTXT استفاده کنید

4 09 2010
محسن

با تشکر از شما
مدت زیادی بود که به دنبال فونت شیراز می کشتم

15 10 2010
پويا آرماني

ما هنوز مشكل داريم . امكان داره يه راهنماي كامل و مرحله به مرحله با جزئيات و در صورت امكان به صورت تصويري تهيه و جايگزين فرمائيد .
اين اديتور با توجه به اينكه به تلفيق كاملي از كاتب و IPT مي رسه ميتونه خيلي مفيد باشه ولي من هنوز مشكل دارم .
در ضمن حروف ح در وسط مثل محدوده وقتي با IPT مي نويسم اصلا نوشته نمي شه و نيز حرف ض به همين خاطر اين حروف مشكل دارند . راهنمايي فرمائيد تال منشكل حل شه . يه موضوع ديگه :
ببينيد وقتي شما مي نويسي : نمي‌ تواند بين نمي و تواند يه فاصله مي افتد در IPT براي حل اين موضوع يعني از بين بردن فاصله يه فاصله مجازي با گرفتن shift+spacebar حل نموده در نتيجه نمي‌تواند به شكلي كه الان ملاحظه مي فرمائيذ در مي‌آيد . اين مشكل هنوز در فونت‌هاي shx شده ي IPT هنوز حل نشده است . لذا اگه اين مشكل هم حل شه من فكر كنم اين اديتور به يكي از بهترين اديتورها مي تونه تبديل شه .
در هر حال من از زحمات شما واقعا قدرداني مي كنم و اميدوارم اين اديتور به اصلي ترين اديتور فارسي نويسي در محيط autocaf تبديل شه .

17 10 2010
علي اصغري

دوست گرامي سلام من يك فايل shp و يك راهنماي ساخت اين فايل ها را برايتان ارسال مي كنم اگر توانستيد فونت را اصلاح كنيد آنرا برايم ارسال كنيد و به من اطلاع دهيد تا بقيه فونت ها را هم برايتان ارسال كنم من هم برنامه را اصلاح خواهم كرد با تشكر اصغري

15 10 2010
پويا آرماني

پبشنهادي داشتم اونم اينكه اگه اين اديتور بتونه در تمامي ويندوزها و نيز نسخه‌ها عمل كنه به نظرم مي تونيد با كامل كردنش اونو به فروش برسونيد . به همين خاطر ارزش داره كه زحماتتونو گسترش داده و اونو به يه فارسي نويس كامل تبديل كنين .

17 10 2010
پويا آرماني

مهندس سلام
من هنوز منتظر جواب هستم من اين چند روزه سر زدم . ولي جوابي براي پرسش هام نيافتم . اميدوارم اين بار كه سر زدم جوابشو گرفته باشم .
از همه زحماتي كه مي كشي ممنونم . براتون آزوي توفيق روزافزون دارم .

30 12 2010
محمد

عالی بود

5 01 2011
reza

استاد ارجمند
سلام وخسته نباشید
ضمن تشکر از شما بابت برنامه های کاربردی بسیار خوبتان و سایت مفید ارایه شده
سوالی داشتم در ارتباط با اینکه آیا امکان این وجود دارد تا در اتو کد بتوان نوشته های فارسی با
فونت نسخ را با انتخاب کردن همه آنها در جا به فونت ویندوزی تبدیل کرد
در صورت امکان راهنمایی فرمایید
متشکرم

5 01 2011
aliasghari

بها اين ماكرو به يكباره نمي توان

7 01 2011
رضا

استاد سلام
ماکرو شما کاملا بدون نقص کار میکنه و اینطور که نشان میدهد برای تک تک انتخاب های صورت گرفته توسط ویندوی گرفته شده نیاز به تایید کاربر دارد
آیا در برنامه میتوان یک بار تایید را برای تمامی انتخاب ها اعمال کرد یا نه
البته شما در یادداشت قبلی گفته بودید امکان پذیر نمی باشد ولی با بزاعت اندک خود در ماکرو نویسی با زبان لیسپ فکر میکنم با ویژوال بیسیک نیز برای شما امکان پذیرباشد
قبلا از زحمات شما تشکر میکنم

14 01 2011
رضا

استاد سلام
با ماکروی شما بیشتر کار کردم دو مورد در آن وجود دارد یکی حرف (ط) در نسخ را به درستی به فونت ویندوز ویا IPT تبدیل نمی کند ودیگر اینکه در صورتی که بین کلمات نوشته شده با فونت نسخ و لیسپ کاتب از فاصله استفاده نشده باشد در صورتی که در اتو کد آنها را صحیح می خوانیم در تبدیل آن تمامی کلمات را به هم می چسباند در ضمن پاسخ سوال قبلی را هم مرحمت فرمایید
با تشکر از زحمات شما

6 03 2011
علي

دوست عزيز ممنون از برنامه خوبتان
علت اين مشكل چي ميتونه باشه . فايل تصوير رو آپلود كردم

ضمنا با اتوكد 2009 اين مشكل وجود داره

26 06 2011
آقازاده

سلام
بخاطر زحماتی که کشیده اید سپاسگزارم
ممنون خواهم بود تغییراتی بدهید تا در ورژن 2011 اتوکد نیز قابل استفاده باشد
چون من نتونستم در این ورژن بارگذاری کنم پیغام خطا می دهد
باز هم ممنون

27 06 2011
aliasghari

احتمالا چون ويژوال بيسيك در اتوكد2011 بصورت پيش فرض نصب نمي شود بايد آنرا دانلود كنيد

10 04 2013
ناشناس

سلام مهندس
لطف کنید ورژن 5 رو برای منهم ایمیل کنید با تشکر
p.m.aghaei@gmail.com

24 07 2013
وحيد مهرابي

جناب اصغري عزيز
سلام،
اديتور بسيار كاربردي و فوق‌العاده‌اي است. فقط من در تايپ حرف «ح» وسط (مثل محور) مشكل دارم. اين حرف در كد ديده نمي‌شود (به جاي محور كلمه مور ديده مي‌شود). لطفاً راهنمايي فرماييد.
با تشكر

24 07 2013
aliasghari

متاسفانه تمامی فونت ها با حرف ح مشکل دارند خیلی سعی کردم این مشکل را حل کنم
ولی متاسفانه نشد

25 07 2013
وحید مهرابی

جناب اصغری عزیز
سلام،
از پاسخگو بودنتان سپاسگزارم. این مشکل کوچک از ارزش کار بزرگی که کرده اید کم نمی کند. انشاالله برای آن هم راه حلی خواهید یافت.
با تشکر

16 03 2014
مهدی

مهندس جان دستت درد نکنه فوق العاده ست برنامت
ولی ماژول در اتوکد 2014 64 بیتی کار نمی کرد
با اجازه شما اصلاحش کردم
اگه خواستی یه ایمیل بده برات بفرستم بذاری تو سایت دیگران هم استفاده کنند.

16 09 2014
ناشناس

با سلام خدمت مهدی عزیز اگر ممکن است لطفا برای بنده ایمیل فرمایید چون بنده مشکل شما را دارم. با تشکر فراوان ahematidoust@yahoo.com

26 10 2014
ناشناس

سلام . اگه لطف کنید نسخه 64 بیت رو برای من بفرستید تا بزارم تو اینترنت خیلی ممنون میشم چون خیلی از دوستان به این نرم افزار احتیاج دارند . با تشکر
hossein.znd@gmail.com

29 10 2014
ناشناس

سلام. منم دقيقا به همين مشکل برخوردم. ميشه اصلاح شدش را برام بفرستيد؟
gh.sadeghi57@gmail.com

8 12 2014
babak

با سلام اگه امکانش هست برای من نیز این فایل را ارسال کنید
bbk_a_h@yahoo.com

24 07 2015
HVA1357

از فارسی ادیتور4یا3.4استفاده کردم اما
در اتو کد 2014 64بيتي کار نميدهد. لطفا راهنمايي بفرماييد.
یا اگه دارین میل کنین خیلی گیرم خواهشا کمک کنین ممنون عزیز جانHVA1357@GMAIL.COM

24 07 2015
HVA1357

سلام اقا مهدی چطوری با شما تماس بگیریم

8 02 2016
مهدی

با سلام آقا مهدی عزیز در صورت امکان برنامه اصلاحی فارسی ادیتور مختص نسخه 2014 64 بیتی را برای من نیز ارسال کنید . با تشکر

8 02 2016
مهدی

با سلام آقا مهدی عزیز در صورت امکان برنامه اصلاحی فارسی ادیتور مختص نسخه 2014 64 بیتی را برای من نیز ارسال کنید . با تشکر
mrm.architect1384@gmail.com

9 02 2016
aliasghari

سلام از لینک تعریف شده در پست قابل دریافت است 

16 11 2016
محسن

سلام مهندس من هم به نسخه 64 بیت نیاز دارم اگه امکنش هست واسم بفرستید.
sm.sadat89@gmail.com

16 08 2014
ناشناس

با احترام فراوان
در ویندوز 32 بسیار برایم کارآیی داشت و سپاس .
ولی در 2014 64 بیتی به مشکل خوردم.

25 09 2014
ناشناس

پیشتازان:
با سلام، ممنون بابت کمک فوق العادتون، بسیار عالی
ممنون
موفق باشید

26 11 2014
صادقي

با سلام.
در اتو کد 2014 64بيتي کار نميدهد. لطفا راهنمايي بفرماييد.

10 12 2014
Nima

Ba Salam Dooste Aziz Man Mikham Macro Delet Konam Chekar konam? password mikhad mamanon misham age passwordo behem begid?
Nima.Salary@Gmail.com

8 04 2015
احمد

سلام لطفا نسخه 64 بیتی رو برای من هم بفرستید ممنون میشم
amcivil@gmail.com

24 07 2015
ناشناس

در اتو کد 2014 64بيتي کار نميدهد. لطفا راهنمايي بفرماييد.

5 09 2015
ناشناس

سلام در صورتی که ورژن 64 بیت این نرم افزار تهیه شده است لطفا برای من ایمیل کنید خیلی احتیاج دارم
ممنون
hossein.znd@gmail.com

5 09 2016
نیما ساده

سلاموخواهشمندم 64 بیتی آن را برام بفرستینوبه شدت نیاز دارم nimasadeh@yahoo.com

5 09 2016
aliasghari

نسخه موجود در سایت در نسخه ۶۴ بیتی هم کار میکند 

16 11 2016
محسن

سلام مهندس
خسته نباشید
اصغری کدوم ورژن برای 2014 مناسب هستش؟

16 11 2016
محسن

ببخشید مهندس اصغری…معذرت میخوام

16 11 2016
محسن

سلام مهندس علی اصغری
برای اتوکد 2017 هم جواب می دهد چون من نتونستم لودش کنم.

19 02 2023
محمد رضا منعمی

با سپاس از شما و برنامه بسیار کاربردی فارسی ادیتور به عنوان پیشنهاد جای دکمه change all در این برنامه خالی است.

بیان دیدگاه