ساختمان دوساله شد

9 02 2010

البته چند روزی است که از تولد دو سالگی گذشته است ولی بالاخره این وبلاگ دوساله شد.

در طی این دوسال نوشته ها و اسناد و فایل های مرجع خوبی در اینجا جمع شد. ولی اینکه می توانست خیلی بهتر از این باشد من شکی ندارم، یک مقداری به کم کاری من برمی گردد یک کمی هم به عدم مشارکت خوانندگان.

در این مدت 130 نوشته داشتیم و به حدود 200 هزار بازدید از سایت رسیدیم و حدود 500 کامنت دریافت کردیم  که رقم خیلی  خوبی برای وبلاگی کاملا تخصصی می باشد.

نظرات خیلی خوبی دریافت شد و دوستان بسیاری پیدا کردم.

البته مورد لطف بعضی ها هم قرارگرفتم که احتمالا این نوع نوشته به نفع آنها نبود.

امیدوارم روزهای بهتری در پیش رو باشد.

با امید موفقیت تمامی دوستان و همکاران عزیز


کارها

Information

3 responses

9 02 2010
آرش قویدل

سلام بر شما مهندس عزیز. تولد دوسالگی وبلاگتون رو بهتون تبریک میگم. من خیلی دیر با این وبلاگ آشنا شدم اما در همین مدت کم خیلی از مطالب آن استفاده کردم. بابت این همه زحمتی که کشیدید ممنون هستم. انشاالله با تمام قدرت به راهتون ادامه بدهید.
یک سئوال داشتم. آیا امکان دارد از لیست فایل ها و اطلاعاتی که در عرض این دوسال در اختیار بینندگان این وبلاگ قرار داده اید ( حتی به بصورت خلاصه ) آماری هم در اختیار اعضای جدید قرار بدهید؟ ( منظورم آرشیو وبلاگ نبود ). خیلی دوست داشتم مثلا قسمتی را در سمت راست وبلاگ قرار می دادید و یکسری اطلاعات کلی را به صورت تیتر برای استفاده همه می گذاشتید. البته مهندس جان شما کارت درسته فکر کنم من خیلی تنبل هستم که تقاضای اینچنینی از شما دارم. در هر صورت واقعا طرفدارتون هستم و اگر هم کمکی از دستمون بر میاد حتما اعلام نمائید. با تشکر از همه زحمات مفید و سودمند جنابعالی.

10 02 2010
وحيد نژادهاشمي

سلام
من تازه به جمع شما پيوستم . تولد وبلاگتون مبارك . با اينكه دو سالش ولي پيشرفتش خيلي زياد بودٍ . حتما بزرگتر بشه home page همه مهندساي عمران ميشه .اميدوارم شاهد موفقيت هاي روز افزون شما باشم و تولد 20 سالگي اين وبلاگو به شما تبريك بگم .

16 02 2010
Jafarzadeh

موفق باشيد.

پاسخی بگذارید

