تبدیل عدد و تاریخ به حروف در ورد Word

15 04 2009

سال گذشته یکی از خوانندگان درخواست کرد که من برنامه ای بنویسم که بشود در ورد عدد را به حروف تبدیل کرد و تاریخ را نیز به حروف تبدیل کرد.
بعد از مدتی که این فایل آماده شد از این خواننده خبری نشد.
حال این فایل را جهت دانلود قرار می دهم
امکانات این فایل می تواند جهت نوشتن چکها مانند نرم افزارهای چک نویس عمل کند
باکسها را می توان در هر جایی قرارداد و با توجه به صفحه مقصد طراحی کرد
برنامه اپن سورس بوده و برنامه آن قابل دیدن است. اگر کسی درخواست تغییر در آن دارد به راحتی خودش می توان این تغییرات را اعمال نماید.
فایل جهت دانلود

cheque


کارها

Information

5 responses

15 04 2009
Saeed Shaeri

Ba Salam,
Lotfan rahnamayi mifarmayi ke chegooneh mitav az barnameh estefadeh kard. Be in dalil ke boxi ke dar tasvire bala moshahede mishavad , dar word dideh nemishavad.
Mamnoon.

15 04 2009
مهندسی بین المللی جوش

در صورتیکه زمینه فعالیت، رشته تحصیلی و دانشگاهی و یا شغل شما به هر نحو با صنعت جوش، جوشکاری، بازرسی جوش، تست جوش و مهندسی جوش مرتبط است و یا علاقه دارید تا در مورد جوشکاری و علوم وابسته به آن بیشتر بدانید به وبلاگ ما مراجعه نمایید تا اطلاعات کاملی در این زمینه بدست آورید. در وبلاگ ما کلیه منابع، کتاب ها و جزوه های مهندسی بن المللی جوش را به صورت جامع و کامل خواهید یافت.

15 05 2009
ali

چه جور كار مي كنه طريقه كار باهاشو بگين ممنون مي شم

22 07 2010
ناشناس

سلام ببخشيد من هم به دنبال فايلى يا امكاناتي در ورد مي طردم كه در آن تاريخ خودبه خود به روز شده و عوض شود و در ضمن ويندوز من حروف گﮀپژ رو ندارد و فارسي ساز هم نصب كردم ولي حل نشد و حروف اصلا در جاي خودشان قرار ندارن لطفا جواب رو به mail من بفرستيد
swan.200798@yahoo.com

10 08 2010
مهدی

با سلام /برا تبدیل عدد به حروف نحوه کار باهاش را متوجه نشدم / من فایل را دانلود کردم یک صفحه ورد بود چگونه باید باهاش کار کنم

پاسخی بگذارید

